VERZENDKOSTEN € 4.95
VANAF € 75,- GRATIS VERZENDEN
RETOUR BINNEN 14 DAGEN
Wat te doen bij klachten:

Is uw bestelling incompleet geleverd of zijn er artikelen beschadigd? Vervelend! We lossen dit graag netjes op!

U dient een klacht en/of beschadiging binnen 48 uur te melden aan info@deurbeslag-en-meer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Stel uw vraag!

    Stel uw vraag!

    De waardering van deurbeslag-en-meer.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 623 reviews.